Szybki kontakt
Zadzwoń: (22) 858 39 22
Napisz: info@butikspa.pl

FAQ

Pytania i odpowiedzi



Czy aby złożyć zamówienie muszę się zarejestrować?

Nie - rejestracja nie jest obowiązkowa, ale wiążą się z nią określone korzyści - np. możliwość przeglądania histroii zakupów, tworzenie listy życzeń, do której będziesz mógł powrócić. Rejestracja jest szybka i nie wymaga podawnia danych innych niż te, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia.

Co mam zrobić, gdy nie mogę się zalogować?

Sprawdź czy wpisujesz poprawny login i hasło. Możesz skorzystać z "Przypomnienia". Jeżeli problem będzie wciaż występował - skontaktuj się z nami.

Jak sprawdzić, gdzie jest przesyłka?

Status przesyłki możesz sprawdzić na stronach przewoźników w zależności od tego, którą formę dostawy wybrałeś: www.patronservice.pl lub www.paczkomaty.pl. Będziesz potrzebował do tego numeru listu przewozowego, który możesz uzyskać kontaktując się z nami.

Co mam zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera. Jeśli jednak tego nie zrobisz - wykonaj kilka zdjęć i skontaktuj się z nami w dniu odbioru przesyłki. Wszczniemy postępowanie reklamacyjne. Przesyłka będzie musiała wrócić do nas, a Ty otrzymasz nowe produkty.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Według art. 221 Kodeksu cywilnego przysługuje Ci zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni ustalonym w sposób wskazany w art. 10 ust. 1 tej ustawy, z zastrzeżeniem jednakże postanowień art. 10 ust. 3 ww. ustawy. Towar nie można nosić śladów używania - zwaracane kosmetyki muszą być w stanie nienaruszonym. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momnetu, kiedy przesyłka do nas wróci.

Co mam zrobić, gdy towar nie jest zgodny ze złożonym zamówieniem?

Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Gdyby jednak nastąpiła pomyłka - skontakuj się z nami, a postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem.

Jakie dokumenty znajdę w przesyłce?

W zależności od tego, jaką formę potwierdzenia zakupu wybrałeś przy składaniu zamówienia - otrzymasz paragon lub fakturę VAT.

Jak długą będę czekał na przesyłkę?

Gdy tylko złożysz zamówienie niezwłocznie przystąpimy do przygotowania przesyłki do wysłania. Robimy to w ciągu 48h od poniedziałku do piątku (w okresie letnim i zimowym: od poniedziałku do czwartku ze względu na warunki atmosferyczne, które mogą mieć zły wpływ na kosmetyki). Jeśli wybrałeś formę płatności elektroniczną lub przelew - przesyłkę wyślemy po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto. W zależności od tego, jaką wskazałeś formę dostawy - może ona trwać 1 dzień (dostawa kurierem) lub maksymalnie 2 dni przy dostawie paczkomatami.

   

Odbierz kupon
rabatowy na 40 zł!

Zapisz się na newsletter

Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim.
W każdej chwili możesz zrezygnować z newslettera.